Odwiedziny

Księga Gości

Dziękuję wszystkim, za tak fajne komentarze :)

 
 
Monika Polkowska

24-08-2017 21:34

Dzięki tej stronie :) Nosze na ramieniu przepiękny kwiat z ważnymi w moim życiu datami❤ Tatuaż jest kolorowy a daty napisane przepięknym pismem :) Dziękuję za inspirację ❤ Polecam tą stronę bardzo gorąco ❤
Prusak

02-07-2017 09:32

Bardzo fajna strona mozna wiele sie dowiedziec! pozdrawiam i dzieki za solidna dawke informacji
Agnieszka Janiewicz

03-03-2017 22:41

SUUUPER strona,piękne tatuaże.Pozdrawiam serdecznie :)
luna27

24-02-2017 22:47

Dużo informacji i konkretne porady. Dziekuję, super galerie.
Krzysiek Komar

11-02-2017 01:15

Bardzo ciekawa strona.Pozdrawiam
Wieslaw Wasilewski

10-12-2016 19:43

SUPER
Patryk Klebba

27-11-2016 15:30

Niesamowity talent, pełen szacun.... Dzięki takim pracą pokochałem tatuaże
Natalia R.

27-11-2016 12:38

Jedna z lepszych stron o tattoo :)
Mateo

10-09-2016 22:17

Szczery szacuneczek
piotr kasza

07-07-2016 14:09

naprawde szacun kurwa musze sie do was zgłosc :) pozdr
Jera

09-02-2016 05:14

Deep thought! Thanks for cotbiinutrng.
monika

12-11-2015 19:51

Proszę na e-maila :)
Majki

28-10-2015 21:23

Proszę o kontakt właściciela :).
Patrycja M.

03-08-2015 16:04

wzory luks ! ;D
Monika

23-07-2015 20:13

Wzoru wielbłąda ? :D :D :D
wioleta gruszka

20-07-2015 19:08

Witam strona jest bardzo ciekawa i bardzo kolorowa podoba mi sie bardzo
Rafal sawczenko

19-07-2015 17:51

Wzory ciekawe brakuje tylko wzoru wielblada
Mateusz Śliwa Śliwiński

10-07-2015 10:13

witam strona bardzo interesujaca pozdrawiam:)
Monika Skowron

28-06-2015 01:45

Pozdrowionka Moni....:)
tomasz mąkowski

25-06-2015 00:48

jeszcze nie wiem ale z pewnością jak przejże powiem prawdę
OSKAR PLENIKOWSKI

23-06-2015 06:04

super projekty az chce sie tworzyc szacun pozdrawiam
Monika

19-04-2015 04:14

:) Każdy salon ma swoje ceny , nie są one sztywne - idzie się dogadać :)
bary

19-04-2015 02:23

monia jaki jest cennik
bary

19-04-2015 02:20

Jakie sa ceny zeby zrobic rękaw
Monika

04-04-2015 00:31

Hej
Niestety brak mi czasu nawet na własne projekty, które czekają w kolejce od pół roku :)
maRTAAAAAAAAAAAAA

31-03-2015 15:03

czesc fajna stronka...a mozesz tez wykonac wzor na zamowienie.w sensie zebys narysowala taki wzor jaki ktos sobie zyczy...?
pancur

19-02-2015 20:15

Zajebista stronka , pozdrowionka dla wszystkich
Marko

21-01-2015 12:55

Strona super , jako tatuator - muszę przyznać , ze sam skorzystałem już kilka razy ze stronki :)
Pozdrawiam i mam nadzieję na dorzucanie wzorów - bo tak przygotowanych nigdzie nie znalazłem.
Monika

11-01-2015 11:23

Pozdrawiam wszystkich w Nowym Roku i Życzę samych SUKCESÓW :)
Paluch

07-01-2015 20:54

Zajebis.....e wzory oraz Super stronka! Polecam wszystkim :) Pozdrawiam
KOWAL

18-12-2014 21:24

Witam autorkę i odwiedzających.
Stronka bardzo interesująca. Pomysły i wzory ciekawe.
Pozdrawiam :)
KAMIL sitek

18-12-2014 00:23

naprawde szacun dla tej stronki sam dziabię amatorsko ale nie mam nikogo kto wrzucił by mi wilka na kark a te motywy sa git
KAMIL sitek

18-12-2014 00:23

naprawde szacun dla tej stronki sam dziabię amatorsko ale nie mam nikogo kto wrzucił by mi wilka na kark a te motywy sa git
KAMIL LIS

18-12-2014 00:22

naprawde szacun dla tej stronki sam dziabię amatorsko ale nie mam nikogo kto wrzucił by mi wilka na kark a te motywy sa git
Monika

14-12-2014 23:44

Marcinos - Oczywiście :)
Marcinos

14-12-2014 13:29

Można wykorzystać Twoj wzór na tatuaż?
Feliant

26-11-2014 00:17

aukcje fm porazka ,prf3bowałem wyawtsić przedmioty nic nie działa jak powinno za to moja skrzynka została zapchana setkami maili z podobno wyawtsionymi przedmiotami teraz prf3buję zlikwidować konto w tym serwisie niestety nadal przychodzą wznowienia aukcji a administrator pozostaje głuchy i niemy na maile z prośbą o wyjasnienie i zamkni ęcie konta..ten serwis wogle nie ma racji bytu bo jest nie przystosowany do obsługi i sprawnego przekazywania wiadomości pozatym mam obawy co do wykorzystania moich danych osobowych i innych danych importowanych z innego serwisu.NIKOMU NIE POLECAM AUKCJI FM!!!!!
Hayal

25-11-2014 23:50

Karolina ,Ramki jak najbardziej można umieścić na tej ścianie ale nie mogą być za małe wtedy znikną. Ciekawie będą się proetnzewać np.FJc4LLSTA (Ikea) z białym tłem w środku. Można dać 2-3 większe lub kilka w rf3żnych rozmiarach.PozdrawiamKarolina
dariusMadArt

17-11-2014 18:11

Stronka rewelacja, prace swietne, warto poswiecic kilka minut na przeglad! Pozdrawiam
Mączek Mączek

04-11-2014 13:36

Ciekawe to co robisz! Ja tak z ciekawości zaglądam. Pozdro
MONIKA

19-08-2014 17:28

Cześć wszystkim
Nie piszcie na emaila , ponieważ nie jestem w stanie odpisywać na wszystkie wiadomości - mam całą skrzynkę zapełnioną - co zresztą bardzo mnie cieszy :) :) :) wzory ze strony możecie przeciągać na pulpit.
roza

18-08-2014 18:31

ciekawe te rekawy! moze cos wykorzystam. fajna strona, czekam na wiecej..... pozdrawiam!!!!!!
Paulina D.

18-08-2014 17:04

Wzory - MEGAAA !! Zwłaszcza ten wpadł mi w oko http://www.monikatatuaze.netgaleria.pl/?pl_aniol-tatuaz,87# . Czy mogłabym prosić o podany wzór na meila. I jakby była taka możliwość to prosiłabym o przesłanie także podobnych wzorów. Pozdrawiam :)
Lukasz ł

09-08-2014 14:42

bardzo pomocna strona,ale mam pytanie dlaczego lecą mi isry z gornej sprezyny ?
El diablo

07-08-2014 12:27

Dziękuje !!życzę dalszych sukcesów w pracy:-)
Dariusz Góralski

07-07-2014 03:14

Witam, stronka jako pierwsza przykula moją uwagę bardziej wzory tatuaży które sie znajdują na niej.
Ps. mam proźbę mógłbym prosic o wzory samurai lub orientalne na maila ? z góry dziękuję i pozdrawiam. :)
David Z

26-06-2014 17:15

Ciekawa stronka jest z czego wybierac
zatrudnie kierowce

21-05-2014 15:19

Tak się wczytałem w szczegóły że zostawiłem godzinę jak nic:)
zatrudnie kierowce http://dodajanons.pl/ogloszenie/515/zatrudnie-kierowce-kat-b-od-zaraz-lubelskie
zatrudnie kierowce

20-05-2014 17:53

Strona na grubości :) Zapraszam również do siebie.
zatrudnie kierowce http://dodajanons.pl/ogloszenie/515/zatrudnie-kierowce-kat-b-od-zaraz-lubelskie
michalPl

15-05-2014 19:27

Fajna strona, nawet ciekawy wpis, dodam se do ulubionych niech strace :)
Monika

13-05-2014 14:06

Dzięki za miłe wpisy :) Jeśli brakuje czegoś na stronie - piszcie :)
Konrad Byczek

10-05-2014 02:03

SUper strona. Bardzo mi pomogla w poszukiwaniu mojego pierwszego tatuazu. Polecam kazdemu odwiedzajacemu
sprzęt do siłowni

08-05-2014 17:49

Dziękuję, znalazłem u państwa na stronie masę interesujących mnie informacji. Oby tak dalej! Pozdrawiam
sprzęt do siłowni http://olx.pl/oferta/uzywany-sprzet-kulturystyczny-wyposazenie-silowni-CID619-ID 3vc77.html
Piotrek.lewandowski

04-05-2014 17:15

Strona brak slow , jestem mile zaskoczony
Bartosz Gozdowski

04-05-2014 11:34

Jestem stałym bywalcem stronki dużo się dowiedziałem o tatuażu tak jak i Monika robię tatuaż i teraz jeszcze daleko mi do tego co ona dokonuje w swoich pracach. Mając problem napisałem do niej tego samego dnia osobiście do mnie zadzwoniła (SZOK) inni mnie olali. Jeżeli chodzi o stronkę zarąbiście wykonana dużo można się dowiedzieć o tatuażu a same prace autorki robią wielki wrażenie :))))!!!!

Stronkę POLECAM !!!

Adam Grzelak

22-04-2014 07:33

Jestem zaskoczony tym co widziałem tu i jest bardzo fajnie częściej będę zaglądał bo jest super pozdrawiam:)
Prezes

05-04-2014 05:37

Witam wszystkich, a przede wszystkim Ciebie Moniko. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej strony, wiele zmian i informacji w przeciągu roku :) Często tu zaglądam, by zainspirować siebie i utwierdzić w przekonaniu, że tak chcę kolejny tatuaż :) Strona jest bardzo przyjazna, nie ma tu zbędnych reklam i innych syfiastych wyskakujących nie wiadomo skąd informacji. Super prowadzenie i mega wzory :) Pozdrawiam serdecznie
Adam Suski

27-03-2014 16:17

Stronka git już wybrałem kilka fajnych wzorków. :) :) :) polecam. pozdrawiam twórców
Adam Suski

27-03-2014 16:12

Stronka git już wybrałem kilka fajnych wzorków. :) :) :) polecam. pozdrawiam twórców
Marcin Kukuryk

21-03-2014 20:30

Powiem tak pełen profesjonalizm:) dziekuje
malgorzata waczynska

19-03-2014 18:55

super stronka .polecam dla kazdego kto lubi,interesuje sie tatuazami :)
malgorzata waczynska

19-03-2014 18:54

super stronka .polecam dla kazdego kto lubi,interesuje sie tatuazami :)
Faust Czerwiński

04-03-2014 11:09

świetna stronka, doskonałe wzory... jestem pod wrażeniem
Faust Czerwiński

04-03-2014 11:09

świetna stronka, doskonałe wzory... jestem pod wrażeniem
bartek

02-03-2014 16:04

super strona inne nie maja tak bogatej galerii pozdrawiam tatuaże są super
Tomasz Przasnek

15-02-2014 18:08

Gratulacje fajna stronka, wlasnie czegos szukam i tu cos znalazłem dla siebie:) Pzdr
Tomasz Gołębiewski ''Rasta JointMan''

01-02-2014 17:32

Polecam stronkę wszystkim początkującym jak i starym wygom , zawsze coś można dla siebie znaleźć a nawet dowiedzieć .... Toruń pozdrawia Bless ;)
norbert b

13-01-2014 17:44

Hej wielkie dzieki za wzor dzis wlasnie zrobilem chcial bym ci wyslac zdjecie pozdro
Gośc z Islandii

24-12-2013 12:38

Naprawde stronka kozak zrobilem tatto z rozdzialu Anioly 1,srodkowa linijka 7 do dolu.Super Gratuluje Pomyslowosci
Kamil Doliński

22-12-2013 02:52

Bardzo fajna stronka. Szukałem po całym necie takiej strony ponieważ tatuuje i potrzebowałem kilka szkiców i strona się przydała.
Dziękuje, polecę ją znajomym ;D
Monika

21-12-2013 19:00

Dziękuję wszystkim za pozytywne opinie - dotyczące strony - Pozdrawiam wszystkich i Życzę Pogodnych Świąt.

Ewentualne sugestie rozwinięcia strony - możecie pisać na czacie :)
Piotr Grucha Grusiecki

19-12-2013 06:36

Bardzo mi pomaga ta stronka - Bo Robie Tatuaze - Wielkie Dzieki Pozdrawiam
Mariusz Wilk

20-11-2013 16:13

Gorąco polecam, super stronka :)
Paweł laszczak

08-11-2013 10:16

bardzo!!!!!!polecam!!!!!!!!!:):):)
Piotrek Dybek

01-11-2013 13:16

Bardzo elegancka strona, polecam ;d. Naprawde duzo mozna sie dowiedziec
renia

30-09-2013 15:44

bardzo fajne wzory tatuazy mam obecnie jeden tatuaz a chcialabym zrobic jeszcze ale chlopak mi nie pozwala co moglabym zrobic w takim przypadku moze mi ktos odpisze
Joanna Nóżka

29-09-2013 23:06

ŚLICZNE PRACE ZWŁASZCZA EGIPSKIE ALE INTERESOWAŁBY MNIE CZY ZNAJDZIE SIE TATUAŻ ( ISYS )
g.z

28-09-2013 10:38

Godne polecenia.Szacun.
jacek hołub vel gołąb

09-08-2013 08:01

spoksik wzorki pełen talęcik pozdrawiam
Agata Kuta

31-07-2013 13:43

świetne prace!!! zwłaszcza smoki
Adam Dobiesz

20-07-2013 16:44

Naprawde dobre prace
,wedlog mnie jest to zarombiscie wykonana robota napewno niepowstydzil bym sie jak bym mial ich kilki na sobie pozdrawiam
danne

12-07-2013 19:02

super stronka
Przemek

01-07-2013 16:03

Super strona!
Szymel

01-07-2013 15:52

Na necie nie brak prac - pozdrawiam - świetna stronka!
Piotrek M.

29-06-2013 17:39

Proszę o więcej zdjęć gotowych prac. Strona ogólnie fajna :) pozdrawiam.
Arkadiusz Wysocki

31-05-2013 18:21

Moniko... Strona jest super. Biomechanika robi wrażenie ale brak jest w motywach co niektórych oczywiście serca ludzkiego. Jak kiedyś znajdę je na twojej stronie - -biomechanikę z sercem w tle to z końca polski przyjadę do ciebie by sobie je zrobić....Pozdrowienia
Wojnoss

16-05-2013 21:26

Też robie tatuaże " Amatorsko" i powiem szczrze ze przejrzałem troche stron zeby znaleźć wzory i nie znalazłem tak ogarnietej strony jak ta... Super wzory , czysta i fajna strona. Polecam ;)
malina

03-05-2013 22:41

Bardzo fajna i czytelna strona pozdrawiam :D
Michał Błaszczyk

28-04-2013 19:00

już dzwonie po kolesi i się dziabiemy
Annowanotsson

12-04-2013 11:09

Cool www.monikatatuaze.netgaleria.pl. Offtopic: Can Galatasaray beat Real at the stadium?
four seasons lawn care http://pillsonlinenoprescription.com/#xhagknc - pills online how to grow my penis naturally
Katarzyna Gronowska

09-04-2013 15:30

super dziarki
Monika

07-04-2013 16:37

pozdrowienia dla wszystkich pozytywnie zakręconych :)
Jarosław Makowski

04-04-2013 22:17

odlotowa stronka polecam
Jaromir Spychalski

03-04-2013 15:35

POLECAM
 
tatuaże  wzory tatyaży  zestaw do tatuażu  zasilacz clipord maszynka do tatuażu gumki buforujące kalka gryf dzioby